A custruzzione è i tipi di sedie d'uffiziu

src=http---pic.to8to.com-case-1501-09-20150109_015cf4e4471829963a5ee01ey0e1rjkv.jpg&refer=http---pic.to8to.com&app=2002&size=f90909,&qn=f90909,&qn=f90909 mt=autoSedie d'uffiziu, pedi di sedia hè un accessori assai impurtante.Una qualitàsedia d'uffiziuprudutti, u pede di a sedia hè bonu o male à u livellu generale di qualità.In generale, in più di a fabricazione metallica di pedi di sedia, pedi di plastica è pedi di nylon sò i materiali più cumuni utilizati in a fabricazione di pedi di sedia d'uffiziu.Cumu ponu i cunsumatori identificà u materiale di sedie di l'uffiziu, avà vi darà
Introduce.
Prima, a cumpusizioni di basa di a sedia di l'uffiziu
1. Ruote: ruote ordinarie, roti PU (materiali morbidi, adattati per pavimenti in legnu è sala di machini)
2. Pedi di sedia: u gruixu di u quadru di ferru affetta direttamente a vita di serviziu di a sedia.Trattamentu di a superficia: lucidatu, vernice spray, pittura di coccia (lucidatura di a superficia, ùn hè micca faciule da pitture off), electroplating (quadru di lignu ùn pò esse electroplated), a qualità di galvanica hè bona, ùn hè micca faciule d'arrugginiu.
3. Canna d'aria: cunnisciuta ancu cum'è a canna di ghjunghje, usata per aghjustà l'altezza è a rotazione di a sedia.
4. Chassis: a parte chì sustene u sediu di a sedia, u seguitu hè cunnessu à a barra d'aria.
5. Sedia sedia: da u bordu, spugna, cumpusizioni di tela.A qualità di u tavulinu di lignu di solitu i cunsumatori ùn si sentenu micca.Spugna : cuttuni riciclatu, cuttuni novu.99% di i pruduttori sò i dui cù l'usu di più grossu è più duru, u più altu u costu, u gruixu adattatu, a durezza adattata.Tissu: canapa ron, mesh, pelle.Quadru di plastica pressatu nantu à u tela reta.Tali sedie, più in ligna cù a produzzione di mobili d'uffiziu traspiranti.
6. Braccioli: u grossu affetta a qualità.
7. Chair back seat cunnizzione (codice d'angulu): sedia sedia è sedia daretu hè split, usendu pipa d'acciaio o cunnessione di piastra d'acciaio, piastra d'acciaio, di solitu 6mm o 8mm di spessore.Ma a larghezza di menu di 150px piastra d'acciaio, deve esse 8mm grossu.
8.chair back: frame frame in acciaio, frame plasticu di a sedia, fattu di una cumminazione di maglia, cù transpirabilità.
9.cuscinu lumbar: riflettendu u cunfortu di a sedia.
10. headrest: u funziunamentu di u cunfortu di a sedia.

Siconda, a classificazione di a sedia di l'uffiziu
Da a cumpusizioni di materiale, pò esse divisu in: sedia d'uffiziu in pelle, sedia d'uffiziu in pelle PU, sedia d'uffiziu in tela, sedia d'uffiziu in rete, sedia d'uffiziu in plastica, etc.

Da u tipu d'usu, pò esse divisu in: sedia di capu, sedia di travagliu, sedia di staff, sedia di supervisore, sedia di cunferenza, sedia di riunioni, sedia ergonomica, etc.

Una volta leghjite una teoria chì u più disordinatu u desk, u più altu l'efficienza di a persona.Ùn hè micca chjaru chì una tale teoria hà una basa scientifica, ma crede chì ogni ghjornu in faccia à un travagliu di l'uffiziu disordinatu almenu affetta l'umore, postu chì affetta l'umore è cumu migliurà l'efficienza di l'uffiziu?Perchè tutti ci piace un ambiente di casa pulita è pulita?Ùn hè micca perchè a casa pulita è pulita per fà a ghjente più còmode, più libera?In fatti, l'ambiente di l'uffiziu a stallazione di u mobili di l'uffiziu hè a stessa ragione.

Crea un ambiente di l'uffiziu còmode nantu à u primu da l'urganizazione di i so scrivanie, ùn crede micca in a cunclusione di ciò chì l'efficienza di u scrivania più caòticu, per a persona media hè solu una scusa per a so pulizia lazy.L'efficienza di u travagliu serà ligata à parechji aspetti, forsi a vostra efficienza di u travagliu hè bona, ma ùn hè certamente micca u travagliu di un desk messy.

Per tutti i tipi di documenti, se ùn sò più utili, basta à scaccià, altrimenti a pila cù documenti utili affettanu l'efficienza di truvà.Per documenti utili, ma ùn anu micca bisognu di utilizà in pocu tempu, o ùn avete micca bisognu di carta, pudete pruvà à scansà in i fugliali elettronici guardati in l'urdinatore.I ducumenti chì anu da esse processatu in u cortu termini deve esse urdinatu in cartulare o cartulare di schedari, è i nomi deve esse scritti in i cartulare di schedari per un accessu faciule.

I libri è i materiali chì ùn anu micca bisognu di cunsultà spessu sò categurizzati è messi in cassetti o archiviari quant'è pussibule.Solu i libri di travagliu necessarii sò lasciati nantu à a scrivania chì ponu esse truvati è usati in u primu locu.

Di solitu bisognu à spessu aduprà u telefonu fissu, u calendariu di scrivania di travagliu è altri elementi ponu esse posti in u so locu più còmuda, soprattuttu u telefunu hè megliu per ghjunghje à a manu manca pò uttene u locu.L'altri cose micca essenziali ponu esse alluntanati, alluntanati, u desktop simplice pò certamente fà l'umore felice.

Ci hè ancu un fenomenu, a ghjente disordinata generale di u scrivania, altri u so desktop di l'urdinatore hè ancu assai disordinatu, spessu pienu di icone di desktop.Sti pirsuni hannu un abitudine, comu longu com'è a prisirvazioni di ogni schedariu sarà salvatu direttamente à u desktop, un novu documentu hè dinù liatu à esse direttamente nant'à u desktop novu.À u tempu, u scrittore di l'urdinatore sò tutti i tipi di schedari, alcuni pò esse statu assai longu fà, ma cum'è lagnu per pulizziari i so scrivanie, ma ancu per urganizà u desktop di l'urdinatore.

U so propiu schermu di u telefuninu, riduce, categurizà diverse icone di l'applicazione, u listessu, u desktop di l'urdinatore deve ancu esse urganizatu.Ancu s'ellu si dice chì i schedari sò posti nantu à l'escrivania per un cortu periodu di tempu faciule da truvà, pudete apre rapidamente u schedariu, ma cù l'aumentu di i schedari per truvà piuttostu sopraffattu, quandu ci sò novi schedari salvati di novu ùn fate micca sapè induve salvà.Escrivania à mantene u bisognu di usu cutidianu di i ducumenti cum'è logs u travagliu pò esse, s'ellu ùn ogni ghjornu bisognu di cunsultà l 'infurmazione deve esse archivatu in forma di cartulare prughjettu.

Più schedari nantu à u desktop affettanu ancu a vitezza di l'urdinatore, cusì hè necessariu di pulizziari da u tempu à u tempu.Ancu s'è vo avete trattatu cù un schedariu nantu à u desktop à u mumentu, duvete archivà in u locu ghjustu in u tempu dopu a trasfurmazioni, piuttostu cà solu lascià nantu à u desktop.

L'urdinatori Windows anu parechji dischi chì ponu esse dedicati à pusà i ducumenti in relazione à i so prughjetti è u travagliu, un discu dedicatu à pusà i ducumenti in relazione à u flussu di travagliu è u travagliu cullaburazione (cum'è forme di candidatura, fatture elettroniche, mudelli PPT, etc.), è un discu. chì pò esse dedicatu à installà applicazioni.S'ellu hè un urdinatore Apple Mac, pudete ancu piglià una forma di classificazione simili.

 


Tempu di Postu: Nov-01-2022
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05