A diffarenza trà a pelle genuina è a pelle artificiale.

A cunniscenza basica di a pelle.

1. U significatu di vera pelle
"Genuine Leather" in u mercatu di i prudutti di coghju hè una parolla cumuna, hè una chjamata abitudine per e persone per distingue a pelle sintetica è a pelle naturale.In u cuncettu di i cunsumatori, "pelle genuine" hà ancu un significatu micca falsu.Hè principarmenti trasfurmatu da a pelle di l'animali.Ci sò parechji tipi di pelle genuine, variità variità, strutture diverse, qualità sfarente, u prezzu varieghja ancu assai.Per quessa, a pelle genuina hè à tempu un termu genericu per tutti i pelle naturali è una marca ambigua in u mercatu di i prudutti.
Sicondu u puntu di vista fisiologicu, ogni pelle di l'animali hà capelli, epidermis è parti dermali.Perchè a dermis cuntene una reta di picculi fasci di fibre, cusì tutti anu una forza considerableu è respirabilità.
L'epidermisa hè situata sottu à i capelli, immediatamente sopra à a dermis, è hè custituita da diverse forme di cellule epidermiche.U gruixu di l'epidermisa varieghja cù diversi animali, per esempiu, u grossu di l'epidermisa di vacca hè 0,5 à 1,5% di u grossu tutale;pelle d'ovinu è capra hè 2 à 3%;è a pelle di porcu hè 2 à 5%.Dermis hè situatu sottu à l'epidermisa, trà l'epidermisa è u tissutu subcutaneous, hè a parte principale di a pelle cruda.U so pesu o grossu cunta circa 90% o più di a pelle cruda.

2. A materia prima di tanning
A materia prima di u tanning hè a pelle di l'animali, ancu s'è i più cumuni in a nostra vita sò a pelle di porcu, di vacca è di pecuri, ma in fattu a maiò parte di e pelle di l'animali ponu esse aduprate per a tanning.Solu a pelle di vacca, a pelle di porcu è a pelle d'ovinu sò a materia prima principale per a tanning per via di a so bona qualità è a grande pruduzzione.
Ancu s'ellu ci sò parechji tippi di pelle di materia prima per a tanciatura, secondu una seria di leggi è rigulamenti cum'è i rigulamenti di prutezzione di l'animali emessi da l'internaziunale, e materie prime veramente aduprate per a produzzione sò limitate à un certu puntu, è i pelli cumuni sò: pelle di vacca, pelle di pecura, pelle di porcu è pelle di cavallu.

3. E caratteristiche di a pelle è a diffarenza
Capu di pelle è dui strati di pelle: secondu u nivellu di pelle, ci sò strati di capu è dui strati di pelle, di quale u pelle di u capu hè di pelle di granu, pelle di riparà, pelle in rilievu, pelle d'effettu speciale, pelle in rilievu;pelle di dui strati è divisu in porcu dui strati è bovini di pelle di dui strati, etc.
Cuir di granu: Trà parechje varietà di coghju, u coghju di granu pienu in cima à a lista, perchè hè trattatu da a pelle di materia prima di alta qualità cù menu residuu, a superficia di u coghju conserva u statu naturali intactu, u revestimentu hè magre è pò mostrà a bellezza di u mudellu naturali. di pelle animale.Ùn hè micca solu resistente à l'usura, ma hà ancu una bona transpirabilità.L'articuli di pelle di a serie Sky Fox sò fatti di stu tipu di pelle cum'è materia prima per pruduce prudutti di pelle di alta qualità.
Cuir trimmed: Hè fattu cù l'usu di a rettificatrice di pelle per magicu ligeramente a superficia è poi decorate è pressu u mudellu currispondente.In fatti, hè un "facelift" per a superficia di u coghju naturali cù ferite o rugosità.Stu tipu di pelle quasi perde u so statu di superficia originale, u
Caratteristiche di u coghju full-grain: divisu in pelle di superficia molle, pelle arrugata, pelle frontale, etc. E caratteristiche sò a ritenzione cumpleta di a superficia di granu, pori chjaru, chjuchi, stretti, disposti irregularmente, superficia ricca è dettagliata, elasticità è bona transpirabilità. , hè un tipu di pelle di alta qualità.I prudutti di coghju fatti di sta vacca sò cunfortu, durable è belli.
E caratteristiche di a pelle di mezzu granu: sò in u prucessu di produzzione da u processu di l'equipaggiu, macinendu solu in a mità di a superficia di granu, cusì chjamatu pelle di vacca mezza grana.Mantene una parte di u stilu di pelle naturali, i pori sò piani è ovali, disposti irregularmente, duru à u toccu, generalmente sceglie u gradu hè poveru pelle di materia prima.Per quessa, hè una pelle di qualità media.A causa di a natura spiciali di u prucessu di a so superficia senza ferite è cicatrici è alta rata d'utilizazione, i so prudutti fabbricati ùn sò micca faciuli di deformazione, cusì generalmente utilizati in l'area di i prudutti di cartera più grande.
Riparazione di e caratteristiche di a superficia di vacca: cunnisciuta ancu com'è "pelle di vacca di superficia ligera", u mercatu hè ancu cunnisciutu cum'è pelle di vacca matte è luminosa.Caratteristicu per a superficia piatta è liscia senza pori è granu di pelle, in a produzzione di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia di a superficia hè spruzzata, spraying una strata di resina culurata nantu à a cima di a pelle per copre u granu di a superficia di a pelle, è poi spraying acqua. -basatu di resina trasparente di luce, cusì hè una pelle di alta qualità.In particulare a pelle di vacchetta lucida, u so stile luminoso è abbagliante, noble è splendidu, hè a pelle populari di marchi di moda in pelle.
E caratteristiche di a pelle di vacca cù effetti speciali: u so prucessu di pruduzzione cù a superficia di vacca tagliata, solu in a resina culurata à l'internu più cù perline, aluminiu metallicu o rame metallicu senza elementu per a pelle spray cumpleta, è poi rotola una strata di resina trasparente ligera a base d'acqua, i so prudutti finiti cù una varietà di lustru, ochji di paesi brillanti, graziosi è nobili, per u coghju populari attuale, hè un coghju mid-range.
Caratteristici di vacchetta in rilievu: cù una piastra di fiore stampata (aluminiu, ramu) in a superficia di u coghju per riscaldamentu è pressu diversi mudelli, in un stile di pelle.Attualmente, u mercatu hè populari cù "pelle di vacca di granu di lychee", chì hè l'usu di un pezzu di piastra di fiori cù un mudellu di granu di litchi, u nome hè ancu chjamatu "pelle di vacca di granu di lychee".
Cuoio di dui strati: hè un cuoio grossu cù un pezzu di pelle tagliata à a macchina è ottene, u primu stratu hè adupratu per fà a pelle piena di granu o riparà a pelle, a seconda strata dopu a rivestimentu o film è altre serie di prucessi fatti di pelle di dui strati. , a so resistenza à l'usura di fastness hè povira, hè u tipu più prezzu di pelle simili.
Caratteristici di vacca di dui strati: u so reversu hè a seconda capa di pelle di vacca, rivestita cù una strata di resina PU nantu à a superficia, per quessa hè ancu chjamata pasta film vacca.U so prezzu hè più prezzu, altu tassu d'utilizazione.I so cambiamenti cù u prucessu hè ancu fattu di varii gradi di variità, cum'è a pelle di vacchetta di dui strati impurtati, per via di u prucessu unicu, qualità stabile, variità novi è altre caratteristiche, per a pelle high-end attuale, u prezzu è a qualità ùn sò micca menu di a prima capa di pelle genuina.

nutizie03


Tempu di Postu: Dec-21-2021
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05