A prima fiera cummerciale digitale mundiale hè stata cunclusa cù successu

U 14 dicembre, a prima Fiera Globale di u Cummerciu Digitale hè stata cunclusa cù successu in Hangzhou.80.000 metri quadrati di mostra, 26 fori è cunferenze d'altu livellu, un fatturatu cummerciale previstu di 37,4 miliardi di yuan, l'intruduzioni di un investimentu tutale di circa 110 miliardi di yuan ...... interpretatu vivamente l'"accessu di cummerciale digitale à u mondu U tema di u a cunferenza hè "Cumerciu Digitale, Affari Globali", è hà datu un rapportu promettente.

IMG_6628.HEIC.JPG

Sfondate speciale di i tempi, chì mette in risaltu u significativu significativu di a Cunferenza di u Cummerciu Digitale.

U cummerciu digitale serà l'unicu esposizione prufessiunale naziunale è glubale appruvata da u Cumitatu Centrale di u Partitu è ​​u Cunsigliu di Statu nantu à u tema di u cummerciu digitale, hè di implementà u 20 ° Cungressu di u Partitu nantu à "u sviluppu di u cummerciu digitale, accelerà a custruzzione di un cummerciu forte. paese” una iniziativa impurtante, ma ancu u paese in a nova situazione di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie tenuta sottu à a prima maiò naziunale Hè ancu a prima manifestazione naziunale maiò tenuta sottu a nova situazione di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.

Sottu l'attinzioni di u mondu, dignitari straneri, capi di urganisazioni internaziunali, capi di l'industria è altre elite per discutiri di a cooperazione;big data, meta-universu, cumunicazione 5G, innuvazione blockchain è altri novi mudelli di cummerciale apparenza abbagliante;dopu à a piattaforma criptografia quantum, sistema upirativu nuvola nuvola domestica, u spaziu-tempu piattaforme serviziu nuvola remota sensing è altri tipi di cumerciu digitale in u campu di l 'esibizioni più avanzata nant'à u listessu palcuscenicu, un pezzu di musica vigorosa è surging grand.

WechatIMG871

I fatti anu dimustratu chì a Cunferenza di u Cummerciu Digitale hè diventata un avvenimentu d'altu livellu per participà à a formulazione di e regule di u cummerciu digitale glubale è di mostra i successi di u sviluppu di l'ecunumia digitale, chì hè una presa putente per prumove a custruzzione di un novu mudellu di sviluppu è accelerà a custruzzione di un paese di cummerciu forte, è ancu una pratica viva per prumove a cooperazione più profonda in u cummerciu digitale glubale è prumove a ricuperazione di u cummerciu internaziunale.

Una cullizzioni di esibizioni per mostrà a paleta di l'industria

Da l'11 à u 14 di dicembre, u Hangzhou International Expo Center hà accoltu invitati da u mondu sanu, è l'ultimi rializazioni di u cummerciu digitale globale sò stati presentati nantu à a stessa tappa.

Sicondu statistiche, a Fiera Digitale di quist'annu hà attiratu più di 800 imprese di capu naziunali è stranieri per participà à a mostra, l'intenzione di u fattu di u cummerciu hè prevista per ghjunghje à 37,4 miliardi di yuan, assai stimulatu a fiducia di l'espositori per sviluppà u mercatu.286 imprese 315 prudutti per u "debut" "prima mostra" "primu spettaculu", chì guidanu a tendenza di sviluppu di l'industria."U primu spettaculu", guidanu a tendenza di sviluppu di l'industria.

WechatIMG936_Fotor

Durante a preparazione di Digital Trade Fair, u cumitatu d'urganizazione hà urganizatu a selezzione di Global Digital Trade Fair Pioneer Award (DT Award), chì hà attiratu più di 160 prughjetti per participà à a valutazione, è infine selezziunatu 22 finalisti, 14 premii di bronzu è 6 d'argentu. premii.Durante a Fiera Digitale, hè stata creata una zona di liberazione di risultati, cù un totale di 34 successi in u campu di u cummerciu digitale globale cum'è a prima categuria d'innuvazione, a categuria di liberazione autoritaria, a categuria di piattaforma d'alleanza, i firmamenti maiò è l'accordi impurtanti mostrati centralmente.

Inoltre, a Conferenza di Cummerciu Digitale di quist'annu hà publicatu ancu un gran numaru di casi pratichi innovatori cum'è "Cina (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone Digital Free Trade Zone System Innovation Research", "u primu batch di 100 e-commerce live "ricchezza cumuna". attellu "casi tipici", "2022 Zhejiang cumerciu digitale innuvazione appiicazioni premiati casi", etc., à prumove a sperienza di riforma di l'apprendimentu mutuale globale è a cunniscenza mutuale.Pruvincia di Zhejiang dati cummirciali serviziu piattaforma dati area cummerciu internaziunale hè statu isciutu, Hangzhou International Digital Trading Center fù ufficialmenti inauguratu, chì hà stabilitu un mudellu di accelerating la riforma di allocazione orientata à u mercatu di elementi dati è arricchitu u mudellu di cummerciale di u cummerciu digitale.A National Digital Service Export Base Industry Alliance hè stata creata per cullà risorse di alta qualità, cultivà clusters industriali, è aiutà à accelerà a custruzzione di un paese di cummerciu forte.

Fighjendu à u Futuru Creendu una Zona di Liberu Cummerciu Digitale

A tendenza di a vulintà ùn hè micca luntanu.I diversi successi è cunsensu ghjunti à a Conferenza di u Cummerciu Digitale di quist'annu s'era ancu arradicatu in a pratica.

Hangzhou hà pigliatu l'uppurtunità di a Cunferenza di u Cummerciu Digitale per liberà u Forbes è SEDI Global Top 100 Digital Trade List, è hà rinfurzatu u docking cù 114 istituzioni cooperative cumprese Forbes, SEDI, Yibang Power, 36 Krypton, Ernst & Young, etc., è sorte. fora 106 imprese principali di cummerciale digitale;rinfurzatu a cuuperazione cù i fondi naziunali è straneri è capitali, è sbarcatu 7 fondi industriali cù una scala tutali di 10,57 miliardi yuan, cume China Vision Valley Visual Intelligence, à creà un sviluppu cumerciu Digital bona eculugia.À u listessu tempu, Hangzhou hà inauguratu ufficialmente u Hangzhou International Digital Trade Center, chì prumove ancu più a trasfurmazioni di e risorse di dati in fattori di produzzione.

WechatIMG937

À a fine di l'avvenimentu, hè ancu un novu puntu di partenza per Hangzhou per scopre u putenziale di u cummerciu digitale.

Cum'è una mossa innovativa di apertura di altu livellu, a custruzzione di Hangzhou Pilot Free Trade Zone serà ancu aghjurnata di novu.Hangzhou darà ghjucà à l'effettu superimpostu di a cunferenza cummerciale digitale + FTZ, prumove sei iniziative maiò cum'è "focusing in cinque ecosistemi industriali, implementazione di cinque prughjetti di rinfurzà, rinfurzà cinque piattaforme aperte, custruendu cinque centu miliardi industrie, realizà cinque centu azioni è guarantiscenu cinque fattori di sviluppu ", in modu di furmà una marca di mostra di u mondu, un centru di dimostrazione di e-commerce transfrontaliero di prima classe mundiale, un altupianu di pagamentu transfruntier mundiale è un altupianu di pagamentu transfrontaliari globale.L'ottu rializazioni maiò includenu a marca di mostra più altu di u mondu, u centru di dimostrazione di e-commerce transfrontaliero di prima classe in u mondu, l'altitudine di pagamentu transfruntiera glubale è a zona pilotu di accordi ecunomichi è cummerciale internaziunali, etc., per creà un digitale. zona franca cun ricunniscenza distintiva.

A marea di u cummerciu digitale hè in gonfia, è un Hangzhou vibrante è dinamicu starà in prima linea di a nova volta di cambiamenti drammatici di u cummerciu.

L'esposizione ZOYO finisce perfettamente
Avemu dimustratu i nostri novi sedie di ghjocu, tavule di ghjocu è simulatori di corsa à e persone di tutti i campi di a vita in questa mostra.I clienti eranu assai interessati à i nostri prudutti, è ci era parechje persone chì sò venuti à sperimentà elli, in particulare u nostru simulatore di corsa.

Cumpiteremu l'ordine u più prestu pussibule per i clienti chì anu righjuntu a cooperazione sta volta, è seremu pronti à risponde à e dumande per quelli chì anu l'intenzione di cooperà.Grazie per a vostra attenzione.

WechatIMG935_Fotor


Tempu di post: Dec-15-2022
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05