"U primu stock di E-Sports" inaspettatamente eliminatu.

"I Cavalieri sò avà assai forti, è u novu rè celebra a vittoria".A principiu di nuvembre, da quandu hà sponsorizatu a squadra EDG per vince a LPL (League of Legends) Global Finals, Razer hà publicatu ufficialmente stu microblog celebrativu in Weibo.Questa vittoria duramente guadagnata hà entusiasmu i fan in a cumunità di i ghjoculi, da e marche finu à u circondu.
Tuttavia, solu un mese dopu, Razer, cunnisciutu una volta cum'è "No.1 cumpagnia di ghjoculi", hà annunziatu nantu à a Borsa di Hong Kong chì u so presidente, direttore esecutivu è direttore generale, Lim Kaling, direttore non esecutivu, è CVC anu fattu una offerta.U Signore Lim hà prupostu di privatizà a cumpagnia per un accordu di accordu.U prezzu di annullamentu hè HK $ 2.82 per parte.Stu prezzu rapprisenta una prima di circa 5.6% à u prezzu di chjusu di ieri di HK $ 2.67.Comparatu à u mese passatu, u prezzu di l'azzioni di Razer hè aumentatu drasticamente.
In ogni casu, hè sempre pocu di u prezzu di l'offerta HK $ 3.88 à u mumentu di l'IPO, è a capitalizazione tutale di u mercatu hè assai sottu à u piccu di quasi HK $ 45 billion in u sicondu ghjornu di l'IPO in 2017. Affettatu da a nutizia di delisting. , L'azzioni di Hong Kong di Razer anu cascatu più di 10% in u principiu di u cummerciu in u 2, toccu un minimu di HK $ 2.39.
Da un altu di HK $ 5.12 per parte à l'iniziu di u listinu à l'attuali HK $ 2.39 per parte, l'azzioni di Razer sò stati in calata da i massimi per quasi cinque anni, cuntinuendu à falà sottu HK $ 2.Finu à avà, Razer hà solu utilizatu i so rapporti di guadagni 2020 è 2021 per spinghja u so prezzu di azzione finu à HK $ 2.Attualmente, a scala di l'industria di E-Sports in Cina cuntinueghja à espansione.Sicondu Ariadne, l'impattu di l'epidemie hà aumentatu significativamente u tempu di divertimentu in linea di l'utilizatori, guidandu ancu più a rata di crescita generale di u mercatu di E-Sports.A dimensione di u mercatu di E-Sports hè prevista di più di 180 miliardi di yuan in 2021. Razer, cum'è un fabricatore di magneti perifèrici chì hà accumpagnatu u sviluppu di l'industria E-Sports, ùn hà micca seguitu u ritmu di u sviluppu di l'industria.Avà, dopu à a retirazzione di Razer, ùn ci hè ancu una decisione finale.

nutizie02


Tempu di post: 19-aug-2021
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05